piątek, 28 sierpnia 2015

Czesia

Heej!
Jestem Zamyślona Marzycielka. Swojego prawdziwego imienia nie zdradzę, bo chcę być anonimowa. Powiem wam tylko, że w blogowaniu mam doświadczenie ponad 8 miesięczne. Powiem wam, że mam 15 i jestem ciutek zwariowana. Bloga będę prowadzić z moją przyjaciółką Anetą. Historia będzie w 100% wymyślana przez nas. Rozdziały będą powstawały na zmianę. Ona bierze te nieparzyste a ja parzyste. Tak więc rozdział z perspektywy mojej postaci przeczytacie 1. Jak? Bo to będzie prolog. Czyli inaczej rozdział zerowy. Nie wiem co ile będą rozdziały bo to nie zależy tylko ode mnie. Mam nadzieję, że z nami zostaniecie i że będziecie nas wspierać komentarzami pod rozdziałami. Prolog postaram się dodać tak szybko jak tylko zdołam!
Papa! 
Zamyślona Marzycielka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz