poniedziałek, 16 maja 2016

Żegnam Was

Witam. Ten pierwszy dzień tygodnia może nie jest najlepszy na takie coś, ale no muszę bo dłużej tak nie dam rady. Założenie tego bloga było cudownym pomysłem czego nawet nie zapomnę... Pisanie go było rzeczą piękną i dzięki Zamyślonej Marzycielce nauczyłam się wielu rzeczy co do pisania takiego typu opowiadań... Miło spędziłam czas tutaj i na początku trochę się bałam, że ten pomysł okaże się nie wypałem, ale kiedy wybiło 1000 wyświetleń to byłam w szoku. Gdy było już ich więcej to się aż cieszyłam. Tak jak już to wspomniałam Zamyślona Marzycielka obie idziemy od września do nowej szkoły. Niestety czas na prowadzenie bloga by zniknął. Będzie dużo nauki, a też uczyć się trzeba... Cóż też parę miesięcy, które spędziłam z tym blogiem to były najlepsze miesiące jakie mogły być. Nie zbyt chcę się rozstawać z tym blogiem, ale więcej czasu byłoby do wakacji, a potem już tylko brak czasu. Na pewno będę wspominać ten czas kiedy tu się naprawdę dużo działo..
Dziękuje Wam, że tak wiernie czytaliście tego bloga i na pewno znajdą się jeszcze inne blogi, które będą tak samo wspaniałe jak ten...
Żegnajcie
Papa ;***
Aneta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz